Hänt så mycket ! :)

Ciaao !

Det här hänt så mycket jag måste skriva om allt XD.

                                                         
Asså på lördagen då hade jag och mitt handbollslag cup så sjukt kul. Hela laget spelade 13 matcher om vi van alla föruom en som vi spelade lika vi rockar :] . Kiruna ligger ju ganska långt bort från kalix men vi fick möta dom as skojzzigt.... :£ fatta hur kul jag har haft. Hela laget var indelade i 3 grupper och vi var 18 styckna. Jag var med Nina Matilda Hanna tror jag Linnea och några fler men dom kommer jag inte ihåg. När jag kom hem hade jag och Bezz pratat ihop att hon skulle sova hos
mig så då ringde hon typ mig halv 7 å ba asså jag sover hon dig. Jah hade inte fått godis den kvällen så jag och Bezz gjorde lite godis det var inte så spec gott men ganska iallafall. Senare den kvällen så vi kvarteres skatan ett humor program. Sen spelade vi lite nintendp ds mario kart asså hon vinner hela tiden men när jag äntligen van då fick jag bryt jag var jätte glad för en sån lite sak. Sen nästa morgon så vaknade vi 9 och spelade vi till halv 10 sen skulle jag Bezz pappa elias och pappas kompis och elias kompis följa med jag och Bezz badade sen drog alla till max jag och Bezz tog nuggets för vi var inte hungriga sen sa pappa  ni kan väll börja gå mot ika eller coop eller vad nu det va . Sen började vi gå och  plocka saker då kom pappa då tog jag med mig en Daim och stopade det på badndet utan att pappa såg i'm Best ever ...... Sen var jag hos Bea en stund sen åkte jag hem på måndag var jag sjuk hadde jätte ont i magen och så sen på torstag såkom jag till skolan visste ni att jag och Carro ska börja i trummpet vi ska spela tillsammans det är lite pinsamt om man är själv. idag var jag Bezz Carro och Lizz spelade fotboll på rasten som vanligt.

Puss :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !!!



Rolig helg du har haft!...

jaja zez......

2009-12-11 @ 19:00:17
URL: http://nellizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0