Vanlig dag :D

Ciaooo ! <3

Idag har absolut inget hänt. Spelade fotboll på rasten alla tjejerna gjorde glídtacklingar . Sen typ gick alla på Lizz hon vart som en snöboll och kall. Men hon får skylla sig själv att hon inte hade täckisar även fast det är lite udda men iallafall. Jag gick och hämtade Elias (MIN LILLEBROR) ´Carro följde med. Men det är skitpinsamt att gå in till samlingen. Sen svängde hon in i sitt kvarter då träffade jag Sanna och Johanna på vägen. Vi skulle ta bussen hem från en busshålplats men Elias ville igentligen inte men sen gjorde vi det. Sen kollade Sanna när en buss skulle gå hon sa att det var 10 min innan den kom fast nej,nej vi stog där i en halvtime och ingen buss kom då sa Sanna :Nemen ojjsan jag kollade fel den kommer om ungefär 30 min ingen ides vänta så vi började gå hem . Sen gick Johanna hem till mig mamma hadde spyt så mamma var hemma när vi kom men iallafall då tog vi var sin muffins sen såg vi på tv och nu väntar jag att hon ska komma för att hon är hemme och äter.

Puss :D 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!



otur för er som fick vänta på bussen länge!!!

2009-12-04 @ 16:23:38
URL: http://nellizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0