Vanlig dag (igen)

Ciiao <3

Hej det har varit en vanlig dag idag. Vi ska ju dubbas till riddare,precis som en helt normal person skulle göra not! . Helt onormal annars har vi spelat fotboll på ratsen. Och den där himmla Elias i parapellklassen tacklade=pudade mig fick as ont i svanskotan som f...n . Han har oxåå gjort massa saker på Carro Lizz Bezz, alla förutom killarna. Sen skulle vi typ städa i klassrummet Lizz och jag var en städpadrull jag hålde i sopen och hon hållde ä vad det nu hette. Sen städade jag bäncken det var helt kasatrofall , men Bezz hjälpte mig. Vi hadde oxåå Idrott vi lekte tyyp nån himla lek vad de nu hette. Pappa har varit sjuk så han var hemma kolla här först fick elias magsjuka sen mamma nu pappa hoppas jag inte drabbas Bezz har också haft det nnizz med men det var allt .



Puss :D


Kommentarer
Postat av: Bezz

Hejjs japp men du har minst 50stavfel.:-)

Men ska ju kanske sova hos dig ju!?Det glömde du!

2009-12-05 @ 10:44:08
URL: http://bezzbezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0