Tjoohejzzzan ... :D

Hej! idag har det varit en helt vanlig skoldag varit med Lizz och Carro Bezz var tydligen sjuk, magsjuka. Kanske ätit bröd, äää ni fattar inte bara jag Lizz och Carro fattar nåå :D . Johannas hamster har dött Neo . Hon ringde mej på morgonen hon sa


Johanna: Kan du komma till mig tidigare ?

Nellie : Varför det ?

Johanna : För om du vill se Neo sista gången då kommer du om 5 min.

Nellie: Vadåå ? se Neo sista gången ?

Johanna: Han har dött :(

Nellie : VAAAAAAAAAAA! DÖTT DU SKÄÄMTAR MED MAAAO ???????

Johanna: Neej men kommer du då om fem min eller ?

Nellie : DEEEET ÄR VÄLL KLART KOMMER OM FEM MIIIIIIIIIIN

Asså fattar ni det var helt hemskt . Jag lufte upp Neo när han var död han var helt stel. Johanna hadde vaknat av att neo hadde pipit. Hon lufte upp Neo och han låg helt stilla och var kall, fast han hjärta dunkade. Och en till rolig sak hände med Martin i vår klass , Jag Lizz och Carro skulle gå till kyrkan vi skulle ha riddarskolan (tråååkit) då tog vi med oss våra väskor eftersom att vi skulle sluta deräkt efter han Baa Varför har ni med era väskor jag sa att jag skulle fara till stockholm han baaa skönt att bli av med dig . Lizz hadde också med sig väskan då sa han till Lizz vad fan ska du göra med väskan Lizz ba jag ska följa med Nellie han ba då blir jag av med båda er skönt


Puss :D

Kommentarer
Postat av: Bezz

Ja, jag var sjuk men jag åt inte bröd det bara komm, men jag kommer imorrn:D

2009-11-30 @ 17:37:37
URL: http://bezzbezz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej!!!



hur kändes det för dej när jodde berättade att Neo hade dött tråkigt för mig!!!!

2009-12-06 @ 09:07:56
URL: http://nellizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0